חייגו לקבלת ייעוץ משפטי:

עורך דין ביטוח לאומי

עורך דין ביטוח לאומי הלפגוט אדרי

עורך דין ביטוח לאומי המתמחה בתביעות נגד המוסד

צריכים עורך דין ביטוח לאומי?

משרד עורכי דין הלפגוט אדרי ושות' הינו משרד עורכי דין מומלץ בתחום תביעות ביטוח לאומי. עורכי הדין במשרד הינם בעלי ניסיון רב בתביעות נגד המוסד לביטוח לאומי.

המוסד לביטוח לאומי הוא הגוף האחראי על הענקת זכויות חברתיות לאזרחי מדינת ישראל, ובכלל זה, על מימושן. ההליכים, הזכויות ואופן מימושן מצוינים ומוסדרים בחוק הביטוח הלאומי. כל אזרחי ישראל מחויבים לאורך חייהם לשלם דמי ביטוח לאומי, על מנת שבבוא העת ובהתאם לצורך יקבלו קצבה, גמלה, מענק או זכויות מביטוח לאומי בהתאם לצרכים שלהם. לעיתים מימושן של זכויות אלה או תביעה מול הביטוח הלאומי דורשת התערבות של עורך דין ביטוח לאומי.

עורכי הדין במשרדנו מומחים בייצוג וטיפול בתביעות המוגשות בפני המוסד לביטוח לאומי ובמיצוי כלל זכויות לקוחותינו, המגיעים להם על פי דין.

על כן, במידה והנכם זקוקים לעורך דין המתמחה בתביעות בפני המוסד לביטוח לאומי אתם מוזמנים ליצור קשר עם משרדנו.

השירותים המשפטיים שאנו מספקים

1. איתור זכויותיכם איתור הזכויות המגיעות ללקוח על פי חוק הביטוח הלאומי ועל פי חוקים אחרים נוספים ובתוך כך, בירור אפיקי הפעולה המשפטיים המומלצים, וגיבוש אסטרטגיה משפטית נכונה בהתאם לנסיבות העניין.

2. מימוש הזכויות – סיוע, ליווי וייעוץ בעת הפנייה למוסד לביטוח לאומי, ונקיטת ההליך המתאים בנסיבות העניין על מנת לממש ולמצות את זכויותיכם.

3. איסוף מסמכים – מסמכים רפואיים או איתור חומרים הדרושים להשלמת ההליך או התביעה.

4. מילוי טפסים מקצועי – לצורך הגשת התביעה ומניעת בזבוז זמן להשלמת ההליך.

5. ליווי והכוונה – הפניה למומחים רפואיים מתאימים, בדיקות, טיפולים וחוות דעת רפואית.

6. ייצוג משפטי – סיוע וליווי מול כלל הגופים בביטוח לאומי ובערכאות משפטיות. ייצוג משפטי בוועדות הרפואיות וליוו והכנה לקראת הוועדה. כמו כן, משרדנו עוסק בייצוג בערעורים על החלטות של ועדות רפואיות של מוסד לביטוח לאומי וייצוג בערעורים בפני בבית הדין האזורי לעבודה ועוד.

למשרדנו, ניסיון רב בטיפול בתביעות המוגשות בפני המוסד לביטוח לאומי וסיפורי הצלחה רבים. מלבד ניסיוננו הרב כ- עורכי דין לענייני עבודה, במשרד עורכי הדין הלפגוט אדרי ושות' אנו בעלי ניסיון עשיר בליווי וייצוג בכל סוגי התביעות וההליכים המתנהלים בפני המוסד לביטוח לאומי.

אם אתם זקוקים לייצוג משפטי וטיפול בתביעה בפני המוסד לביטוח לאומי, פנו למשרד עורכי דין הלפגוט אדרי ושות' עוד היום ונשמח לסייע ולהעניק לכם ייעוץ, ליווי וייצוג של עורכי הדין מהמקצועיים והמנוסים בארץ.

מאמרים נוספים

/ 5.

דילוג לתוכן