חייגו לקבלת ייעוץ משפטי:

ייעוץ משפטי למעסיקים

בעוד שלרוב נהוג להסתכל אל עבר העובדים כאלו הזקוקים או נדרשים לייעוץ משפטי למען מיצוי זכויותיהם; הרי שגם מעסיקים ובעלי משרות ניהוליות יכולים למצוא עזר רב בהכוונה משפטית.

מטבעם של הדברים, מעסיקים ובעלי משרות ניהוליות אינם בהכרח בקיאים בדינים, בתקנות ובתחיקות הנהוגים במדינת ישראל. די בתחושת בטן או ספק באשר לצעדים כאלו ואחרים, על מנת שבעל/ת עסק או מנהל/ת ישתכנעו לשוחח קודם לכן עם גורם משפטי מוסמך.

לעתים קרובות, מעסיקים ומעסיקות מוצאים עצמם מתמודדים אל מול תביעות בבית הדין לענייני עבודה; לא בהכרח שצעדיהם שלא עמדו בנדרש בחוק, נעשו מתוך כוונת זדון, כי אם מתוך חוסר בקיאות מובן בחוקים המקומיים.

אנו במשרד עורכי דין עבודה הלפגוט אדרי ושות', מספקים שירות משפטי מקיף המעניק ייעוץ משפטי הולם העונה על צרכי המעסיקים. משרדנו מלווה עסקים בכל היקף פעילות, תוך שהוא מאפשר צינור תקשורת ישיר, שיח פורה וייעוץ מידי בכל אתגר, בכל שאלה, סוגיה והתלבטות.

ייעוץ משפטי מקצועי, מונע בהכרח חשיפה משפטית.

ייעוץ משפטי למעסיקים

צמצום חשיפה משפטית אל מול עובדי העסק

האם בית העסק מנהל באופן תקני את יחסי עבודתו אל מול העובדים? האם בהכרח שבית עסק פועל נכונה אל מול קבלן חיצוני ואיננו חלילה מתווה יחסי עובד-מעסיק מבלי שהוא מודע לכך שהעובד יכול לדרוש את זכויותיו גם בדיעבד?

האם בית העסק יודע כיצד לפטר את עובדיו נכונה? האם הוא עורך שימוע על בסיס כל הפרוטוקולים הנדרשים? האם בית העסק אכן פועל לשמיעת דבריו של העובד בטרם פיטוריו בתום לב ובנפש חפצה?

האם בית העסק התקין את התקנונים הנדרשים על-פי חוק דוגמת תקנון למניעת הטרדות מיניות?

האם בית העסק התווה את הסכם ההעסקה הנדרש אשר אכן תואם את האינטרס של בית העסק, ובו-זמנית משמר את זכויותיהם של העובדים? למשל: הסכם סודיות.

מתן מענה לתביעות עובדים

חלק מן השירות למתן ייעוץ משפטי למעסיקים, לא מן הנמנע שגם יינתן מענה להליכים משפטיים הנפתחים כנגד המעסיק או בית העסק, ושמצריכים התוויית אסטרטגיה משפטית ברורה ונחרצת.

משרדנו מספק שירות לייצוג וייעוץ למעסיקים בהליכים פליליים הנוגעים לדיני העבודה וכן בהליכים אזרחיים, זאת לרבות אסטרטגיה המעבירה את נטל ההוכחה לכתפיו של העובד, הכנתם של כתבי הגנה וגיבוי כלל הפעולות בהוכחות קבילות וכבדות משקל אל מול הערכאות המשפטיות הרלוונטיות.

מתן מענה לתביעות כנגד עובדים

ייצוג משפטי לעסקים ולמעסיקים יכול גם בהחלט להידרש לאור רצון המעסיקים לנקוט בצעדים משפטיים כנגד עובדיהם.

כך למשל בעת הכנתו של כתב תביעה כנגד עובד אשר הפר הסכם סודיות והחל לעבוד בחברה מתחרה, זאת על אף שהדבר הובהר בחוזה ההעסקה. מענה משפטי מהיר להוצאת צווי מניעה יכול לסייע רבות בשמירה על איתנותו ואף יסודותיו הכלכליים של העסק המיוצג.

התייעצו עם משרדנו

בכל שאלה והתייעצות, אנו במשרד עורכי דין לדיני עבודה הלפגוט אדרי ושות', נשמח לעמוד לשירותכם.

לפרטים נוספים וייעוץ עם עו"ד עבודה מטעם משרדנו, צרו עמנו קשר טלפוני, כתבו לנו בוואטסאפ או השאירו פניה באתר.

מאמרים נוספים
דילוג לתוכן