חייגו לקבלת ייעוץ משפטי:

סכסוכים בין בעלי מניות בחברה

סכסוכים בין שותפים

רבות הן הסיבות שבגינן היחסים בין בעלי מניות בחברה או בין שותפים, "עולים על שרטון".

לעיתים מדובר בחברה שהפכה חדלת פרעון ועל כן יש צורך בפירוק החברה וייצוג העובדים שהועסקו בה במסגרת תביעות חוב בפני המוסד לביטוח לאומי. 

לעיתים מדובר בסכסוך שנולד מחמת קיפוח של בעלי מניות מיעוט. במקרים אחרים, מדובר בסכסוכים שבאו לעולם על רקע מאבקי שליטה וכוח בחברה. לבסוף, יש גם סכסוך בין שותפים שפשוט כבר לא מסתדרים ולא יכולים לעבוד ביחד.

המדובר כמעט תמיד בסכסוכים מאוד אמוציונליים ועל כן הצדדים ימהרו לפנות לערכאה שיפוטית מבלי לעצור רגע ולתכנן מה בעצם רוצים להשיג. לכן, במידה ונקלעתם לסכסוך מסחרי בין בעלי המניות או לסכסוך בין שותפים ואתם מחפשים ייצוג משפטי מתאים ומקצועי על ידי עו"ד בעלי וותק וניסיון בתחום  – אנחנו כאן בשבילכם.

מה עושים בעת סכסוך בין בעלי מניות בחברה / שותפים?

שבמצב דברים כזה של סכסוך בעלי מניות או שותפים, רק עו"ד שתחום עיסוקו הוא בדיני חברות ומומחיותיו הוא בליטיגציה מסחרית, יוכל לסייע לכם בדרך היעילה ביותר אל עבר התוצאה הטובה ביותר. במשך השנים הרבות שאנו מייצגים בסכסוכים מסחריים, עורכי הדין במשרדנו רכשנו ניסיון רב שנים בייצוג בסכסוכים רבים בין בעלי מניות ובין שותפים. אז תפנו אלינו בהקדם להתייעצות ראשונית, שהזמן בכל סכסוך מסחרי הוא פקטור מאוד חשוב.

משרד עורכי הדין נוטריונים, הלפגוט אדרי ושות', הינו משרד העוסק בתחום המשפט המסחרי על כל רבדיו מזה כ – 20 שנים. המשרד צבר וותק רב בתחומי משפט רבים לרבות בליטיגציה מסחרית, בדיני חברות ובדיני עבודה, וכיום מלווה באופן שוטף ומייעץ לחברות רבות במסגרת התנהלותן המסחרית. 

במשך השנים ערכו עורכי הדין במשרדנו הסכמים מסחריים מורכבים ועל כן אנו בעלי הוותק והניסיון המתאים לסייע גם לכם – בכל עסקה מסחרית המתרחשת בארץ או בחו"ל.

בכל שאלה והתייעצות בנושא סכסוך בין בעלי מניות בחברה אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו טלפונית או להשאיר פניה באתר, ואנו נשוב אליכם בהקדם.

אפליה על רקע גיל
מאמרים נוספים
דילוג לתוכן