חייגו לקבלת ייעוץ משפטי:

ייעוץ משפטי לחברות

משרד עורכי דין הלפגוט אדרי ושות' מעניק מעטפת משפטית מלאה לחברות מסחריות, תוך הקפדה על זמינות מלאה, ליווי וייעוץ המותאמים לצרכי החברה השוטפים, וכן כמענה מידי וחירום בעתות משבר וצורך.

המשרד מתמחה בדיני החוזים, ליטיגציה מסחרית ובמתן ייעוץ וליווי בדיני העבודה זאת לרבות ביצוען של הדרכות תקופתיות למניעת הטרדה מינית במקום העבודה.

בטוחים אנו שבפנייתכם אלינו נוכל להתאים את חבילת הייעוץ המשפטי אשר תותאם לצורכיכם, ולסייע בכל החלטה, בכל צומת ובכל אתגר אליו חברתכם תידרש.

דיני החוזים

ייעודו של החוזה המסחרי להביא להסדרתן של סוגיות שונות המתבססות על קשרים עסקיים ומסחריים בין שני גורמים.

לצד הדינים הנסמכים על חקיקה ופסיקה, הרי שכל חוזה הנרקם בין שני צדדים מוכרח למטבעו לכלול ניואנסים שונים ודגשים הנכונים אך ורק לאופייה של ההתקשרות, לנסיבות ההתקשרות וכן למאפיינים והאינטרסים הנכונים עבור כל אחד מן הצדדים.

חוזים מסחריים יכולים להתקיים בעבור התקשרויות שונות לרבות:

  • הסכמים מול עובדים
  • סכמים מול לקוחות
  • הסכמים מול ספקים
  • הסכמים מול חברות שיווק
  • הסכמי סחר
  • הסכמי ייבוא וייצוא
  • הסכמי שיתוף פעולה
  • וכמובן הסכמי מייסדים

קצרה היריעה מלכלול דוגמאות רבות לאינספור; ולמשרדנו ניסיון רב בהתווייתם של חוזים מפורטים ונהירים המגלמים ומשמרים את האינטרסים של החברה המיוצגת.

בכל הסכם שינוסח, נבקש לבחון את הנושא מכל זוויותיו, ולגלם זאת באופן שלא יותיר 'שטחים אפורים' הנתונים לפרשנות, זאת לרבות פתרון סכסוכים באמצעות מנגנון ברור ומוסכם.

ליטיגציה מסחרית

למשרדנו ניסיון רב במתן ייעוץ משפטי לחברות הכולל ליווי מנהלי ובעלי הזכות בחברות.

ניסיוננו בא לידי ביטוי בפתרון קונפליקטים, פתרון סכסוכים עסקיים ומסחריים, תיעול תביעות וסכסוכים אל עבר פשרות המשמרות את האינטרס של בית העסק וייצוג אל מול על הערכאות המשפטיות (שלום, מחוזי ועליון).

הדבר מתבטא בליווי הלקוח לכל אורך הדרך תוך היכרות מעמיקה עם פועלה של החברה ומטרותיה. ייצוג החברה מתבטא באופנים רבים לרבות משאי ומתן אל מול גופים שונים, בערכאות המשפטיות וכן בסוגיות הנוגעות בדיני העבודה, החברות והמשפט המנהלי.

ייעוץ משפטי בדיני העבודה

כחלק מעבודת המשרד, אנו פועלים לייצוג מעסיקים אל מול הערכאות המשפטיות, וזאת כנגד תביעות עובדים. ועם זאת, מטרתנו העיקרית היא לצמצם באופן המקסימלי ביותר את החשיפה המשפטית של החברה / המעסיק/ה אל מול העובדים.

הדבר מתבטא בדיני החוזים באמצעות ניסוחו של הסכם עבודה העומד בפני הנדרש בחוק, המגלם את זכויות העובדים וכן שתואם את האינטרסים של החברה.

הייעוץ המשפטי לחברות בתחום דיני העבודה מוצא לעצמו ביטוי בהיבטים נוספים לרבות יצירתו של תקנון למניעת הטרדות מיניות וכן הדרכות תקופתיות לעובדים, מתן ייעוץ באשר לפיטורי עובד באופן העומד בחוק וכל שכן כאשר הנסיבות הינן מורכבות (כדוגמה, רצון מעסיק/ה לפטר עובדת בטיפולי פוריות. גם אם העובדת כושלת בתפקידה מבחינה מקצועית וללא כל הקשר לטיפולי הפוריות, הרי שהחוק איננו מתיר לפטרה, ויש לבחון זאת ולקבל את האישורים המתאימים. צעד הפועל כנגד האמור בחוק, חושף את העסק לתביעה משפטית).

בכל שאלה והתייעצות, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר טלפוני עם משרדנו או להשאיר פניה באתר. נשמח לעמוד לשירותכם בכול.

מאמרים נוספים
דילוג לתוכן